Good morning,
dear children!
Write the date into your copybooks
Friday, the twentieth of May
Тема
внеурочной деятельности: Презентация рекламы продукта своей компании.
1.Read
the theory “How to design Flyers
and Leaflets”
Рекламный проспект изделия включает в себя:
1. Товарный знак фирмы (производителя).
2. Наименование изделия, его назначение.
3. Несколько рекламных фраз.
Товарный знак представляет собой эмблему,
состоящую из букв, слов, рисунков или их комбинации.
Буквы могут быть начальными буквами фамилии и
имени.
Рисунок может определять характер деятельности
фирмы, а слово – наименование продукции.
Название изделия может отражать его назначение и область применения,
а, может быть, и не связано с ним. |
Read the examples in Russian Рекламный проспект
Не можете найти подарок? |
2.Практическая работа: Создать рекламу своего проекта.
Перед выполнением рекламного проспекта
прочитайте советы по его выполнению
Read 10 top tips on how
to create an effective leaflet in order to turn your latest campaign into a marketing
triumph.
Choose the correct size
A6 – Postcard size and ideal
for handing out or delivering through letterboxes.
Plan your content
Before
you even start designing, you must make sure you have a clear idea of the job
your flyer has to do. What is the message you want to deliver? What action does
a person have to take after reading the flyer?
Follow brand guidelines придерживаться рекомендаций по использованию бренда (шрифт, цвета и т.д.)
Preferably, don’t pick a font that’s similar but not the same because that
could visually clash and look unprofessional. Also, try to choose fonts that
match your brand’s personality. If you were a traditional undertaker, you
wouldn’t use comic sans when designing a flyer.
Write a strong headline
убедительный , яркий заголовок
Don’t
use your business name or product category as the headline. Instead, create a
tagline that generates interest. Find out what’s important to your customers and incorporate that into
your leading line. Catchy headlines work, but they need to relate to your
business and the content presented in the rest of the design.
Use language that sells
Language is a powerful tool. The right copy can be the difference between a
sale and a fail.The language you choose should evoke certain feelings in your
audience and communicate how your company is best suited to them
Make your text scannable
Сделать свой текст в легко усваиваемой форме
Display
information in an easily readable manner.
Pick a powerful imagе
Подобрать убедительное, яркое изображение (образ)
An image says a thousand words, as the old saying goes. Eye-catching
visuals are more effective than 500 words of copy
unreflective of your branding can have a negative effect on your company.
Make it look professional
Unprofessional-looking
flyers and leaflets which are overloaded with information, badly designed or
Set your artwork up correctly Удачно, правильно разместить
Track the results отслеживать результаты.
You should monitor its effectiveness is by tracking.
Only by tracking
your campaign can you see what kind of response you are receiving and whether
your distribution has been a success.
Фирма «Мастер» быстро и качественно изготовит любые панно в технике
«квиллинг» для Вашего дома. |
You can watch “Creative flyer design ideas
Комментариев нет:
Отправить комментарий