Good morning, dear children!
Тема:
Контроль аудирования
Ребята,
работу выполняем на двойных листиках
Подпишите листочки:
Control
of Listening
Name
____________
Form 2-Б
School № 12
Perevalsk
Инструкция по выполнению задания
Ребята,
перед выполнением задания повторите изученные слова, Have got/has got в
утвердительной, вопросительной и отрицательной форме. Перед вами текст и
задания к тексту. Внимательно прочитайте их. Прочитайте текст 2 раза. При повторном чтении проверьте себя. Задания
запишите.
Прочитайте текст и выполните задания.
My name is Natasha. I’m ten. I’ve got a family. My family is big. I’ve got
a mum, a dad a granny, a grandad and a brother. My
brother Sam is three He is kind and nice. Sam has got many toys: cars and balls,
teddy bears and toy solders. He can jump and run but he can’t sing and swim. We
have got a dog, Rex and a parrot, Grisha. Rex is white and black. Rex can run and jump but it can’t climb. Rex
is nice. Grisha is black and orange. It can fly.
1.Поставьте рядом с предложениями знак
«+ » (правильно) или «-»
(неправильно)
1.Natasha has got a small family.
2. She has not got a granny.
3. Sam is five.
4. He has got a wooden horse.
5. Rex is white and brown.
6. Grisha is black and pink.
2. Ответьте письменно на вопросы
1. Has Natasha got a brother?-
2. Is she nine?-
3. How old is Sam?-
4. Has Sam got teddy bears?-
5. Is Rex nice? -
Фото
выполненного задания передать ВК в ЛС к следующему уроку.
GOOD LUCK!
Комментариев нет:
Отправить комментарий